Strona główna
Fundacja
Przyjaciele Media Kontakt
 Przekaż 1,5% na rzecz edukacji i wychowania.

Zasady współpracy ze szkołami.

Wersja 1 – 12.07.2010 r.
Wersja 2 - 1.08.2010 r. (dodano pkt. 12

ZASADY WSPÓŁPRACY ZE SZKOŁAMI. (>>>do druku)
  1. Głównym organizatorem 1. Pikniku Absolwentów jest Społeczny Fundusz Stypendialny, zwany dalej Organizatorem.
  2. Piknik odbywa się 18 września 2010 roku w godzinach 10,oo – 22,oo, na Polu Mokotowskim u zbiegu alei Niepodległości i ulicy Wawelskiej.
  3. Piknik uzyskał mocne wsparcie w mediach: prasa, radio, telewizja, Internet. Ich wykaz i stopień zaangażowania udostępniony jest na naszej stronie w dziale MEDIA.
  4. Absolwenci są głównymi bohaterami Pikniku i zapewniamy im atrakcyjny program. Dzieci młodsze Absolwentów będą miały do dyspozycji „Świat Małego Dziecka” a młodzież „Miasteczko – Scena Na Czasie”.
  5. Dla realizacji programu Pikniku pożądana jest ścisła współpraca z Organizatorem każdej z ponad 200 szkół absolwentów zaproszonych na Piknik.
·         Podstawowe, usystematyzowane informacje i obowiązujące materiały organizacyjne znajdują się na stronie www.narzecz.edu.pl. Korespondencja prowadzona jest poprzez adres [email protected] .
·         Pożądane jest, aby Szkoła współpracowała z Organizatorem w sprawach związanych z promocją medialną.
  1. Organizator udostępnia szkole miejsce prezentacji i przewidziane programem materiały organizacyjnie bezpłatnie. Szkoła nie może domagać się od Organizatora pokrycia jakichkolwiek wydatków związanych z organizacją swojego udziału w Pikniku.
  2. Organizator rezerwuje miejsce dla każdej szkoły średniej z Warszawy i okolic.
·        wytycza na wydzielonej części Pola >>>plan Warszawy, z podziałem na Warszawę prawo i lewobrzeżną. Są też zaznaczone miejscowości podwarszawskie. Środkiem, „wzdłuż Wisły”, poprowadzona zostanie Aleja Absolwentów.
·        na terenie każdej z dzielnic/miejscowości podwarszawskiej znajdzie się recepcja a wokół niej umieszczone zostaną tarcze szkolne z nazwami szkół z danej dzielnicy/miejscowości.
a.       Po prawej stronie Alei/Wisły znajdą się: (1) Żoliborz, Bielany, Łomianki, Laski; (2) Śródmieście; (3) Wola, Bemowo, (4) Ochota, Włochy, Ursus, Piastów, Pruszków, Ożarów Mazowiecki; (5) Mokotów, (6) Wilanów, Usynów, Piaseczno, Konstancin Jeziorna.
b.       Po lewej stronie Alei/Wisły znajdą się: (7) Białołęka, Targówek, Praga Północ; (8) Legionowo, Marki, Ząbki, Zielonka, Wołomin; (9) Praga Południe, Rembertów, Wawer, Wesoła.
c.       Absolwenci szkół, które zostały kiedyś rozwiązane, zgłaszają się do recepcji głównej (na początku Alei Absolwentów). Tam ich przedstawicielom zostaną wydane materiały organizacyjne.
  1. Szkoła, która chce być gospodarzem miejsca, do którego będą zdążać jej absolwenci, powinna:
a)      zgłosić się do nas wypełniając ankietę i oddelegowując swojego przedstawiciela, który będzie z nami w stałym kontakcie, m.in. zaloguje się w Newsletterze strony www.narzecz.edu.pl i realizując ustalenia organizacyjne,
b)      informując szkolną społeczność o Pikniku i jego programie wywieszając dostarczone materiały informacyjne, zamieszczając informacje na swojej stronie internetowej,
c)      informując swoich absolwentów o Pikniku i mobilizując do przekazywania tej informacji dalej,
d)      biorąc w pierwszej dekadzie września udział w spotkaniu organizacyjnym,
e)      urządzając swoje miejsce spotkań; sugerujemy zapewnienie sobie stolika i paru krzeseł, ale jest dosyć miejsca na większe stoisko (urządzanie 18.09 od 6,oo).
f)       oddelegowując swoich przedstawicieli (uczniów, nauczycieli, członków szkolnego stowarzyszenia absolwentów itp.) do spotkań z przybywającymi absolwentami,
g)      będąc gospodarzem specjalnego spotkania z absolwentami swojej szkoły w miejscu i czasie wyznaczonym w harmonogramie imprezy.
h)      zapewniając bezpieczne funkcjonowanie stoiska i utrzymując porządek na swoim miejscu spotkań oraz– w trakcie i po zakończeniu imprezy.
Ponadto szkoła może włączyć się czynnie do realizowania programu merytorycznego imprezy:
a)      wskazując swoich wybitnych absolwentów, i po zaakceptowaniu ich udziału przez organizatora, pomóc w zaproszeniu ich, aby mogli zaprezentować się na scenie głównej „Wehikuł czasu”.
b)      zgłaszając swoich uczniów do występów na scenie młodzieżowej „Na czasie”, a następnie – po zaakceptowaniu ich występu przez organizatora – przeprowadzić ich występ zgodnie z ustalonym harmonogramem i zasadami występu.
  1. Miejsce niezagospodarowane przez szkołę pozostanie puste; Organizator nie zapewnia współpracy w zakresie rejestracji zgłaszających się do danej szkoły absolwentów, gości, ….
  2. Organizator sugeruje, aby przedstawiciele szkoły dyżurujący na miejscu spotkań:
    1. przekazywali absolwentom ulotki ułatwiające kontakt z macierzystą szkołą,
    2. zapewnili wizytówki, które będą przyklejane, przypinane, np. do marynarki absolwenta i na której powinny znaleźć się, np. nazwa (logo) szkoły, imię (ew. nazwisko) absolwenta oraz rok ukończenia szkoły/zdania matury; dzięki temu absolwenci będą mogli rozpoznawać się w tłumie,
    3. utworzyli skoroszyty z tabelami zgłoszeń dla kolejnych roczników absolwentów. Tabela może zawierać dane osobowe, np.
Matura 1980
L.p.
Imię 
Nazwisko
Telefon, e-mail
Podpis
1.
 
 
 
 
 
d.   pomogli zgłaszającym się absolwentom, po odnalezieniu w skoroszycie kartki ze swoim rocznikiem, dopisać się do listy; szkoła powinna zapewnić, aby na każdej kartce znalazł się odpowiedni zapis gwarantujący ochronę tych danych osobowych i zgodę wpisujących się – poprzez złożenie podpisu – na przetwarzanie tych danych dla potrzeb dyrekcji szkoły, koła absolwentów itp.
11.     W trakcie Pikniku będzie prowadzona w całej Warszawie jak i na Polu Mokotowskim zbiórka charytatywna. Zebrane fundusze i rzeczy przeznaczane będą na realizację programu Festiwalu Na Rzecz Edukacji, w tym na pomoc placówkom oświaty, kultury i sportu, które ucierpiały w powodzi.
12.     Organizator namawia szkoły, aby dokumentowały fotograficznie (filmowo) swój udział w Pikniku. Prosi też o:
a) przekazanie Organizatorowi wyboru z ww. dokumentacji, udzielając mu prawo do bezpłatnej publikacji na stronach Organizatora, sponsorów i w innych mediach, ew. podając autorów zdjęć czy filmów,
b) umieszczenie na stronie szkoły reportażu z wydarzenia i ewentualnie na innych zaprzyjaźnionych stronach, portalach internetowych,
c) podawanie we wszystkich swoich i inspirowanych publikacjach przekierowania na strony www.narzecz.edu.pl i www.oswiataniepubliczna.pl.
Projekt graficzny: light vision studio Wykonanie: T2 Internet, Powered By RiseNet CMS © 2014